FAQ
Lees hier de veelgestelde vragen. Heb je een andere vraag?
Dan kun je deze altijd voor of na de les persoonlijk stellen of een mailtje sturen.
Met een abonnement kun je lessen inhalen binnen de periode van je abonnement. In Momoyoga kun je zien wat jouw periode van je abonnement is en binnen die periode kun je flexibel omgaan met je lessen. Je kan geen lessen inhalen buiten de periode van je abonnement.
Het aan- en afmelden van de lessen gaat via het systeem Momoyoga. Je kan de app downloaden op je telefoon.
Tot 1 uur voor de les kun je je aanmelden. Als je verhinderd bent, kun je je tot 6 uur van tevoren kosteloos afmelden via Momoyoga. Ook als je je korter van tevoren wilt afmelden, is het fijn als je dit via Momoyoga doet. We kunnen dan zien of je bij de les bent of niet.
Dat kan op ieder moment met een opzegtermijn van 1 maand. Je dient zelf je abonnement op te zeggen dmv een mailtje of berichtje vanuit Momoyoga. Let daarbij goed op de periode van je abonnement. Als je je abonnement hebt afgesloten per bijvoorbeeld 7 juni en je wilt stoppen per 7 oktober, dan dien je je abonnement op te zeggen vóór 7 september.
Je kan op ieder gewenst moment een abonnement starten. Deze sluit je voor minimaal 2 maanden af met een doorlopende incasso.
Upgraden kan op ieder moment of met de ingang van je volgende periode.
Downgraden kan met een maand opzegtermijn.
Gedurende het jaar zijn we verspreid maximaal 4 weken gesloten tijdens de vakantieperiodes.